آنتی بیوتیک ها در بیماران مبتلا به نفریت با احتیاط مورد استفاده قرار
نوشته شده توسط : rshaole

آنتی بیوتیک ها در بیماران مبتلا به نفریت با احتیاط مورد استفاده قرارشروع آهسته، بیماری مداوم، تظاهرات بالینی، یا نور و یا سنگین. با پیشرفت بیماری، ممکن است اختلال عملکرد کلیوی، کم خونی داشته باشد، آمبولی عدم تعادل الکترولیت رخ می دهد.

ممکن است تظاهری از ادم، فشار خون بالا، پروتئینوری، هماچوری و لوله ادرار، و غیره وجود دارد (مانند هماچوری و یا پروتئینوری). انواع تظاهرات بالینی گاهی اوقات توسط سندرم نفروتیک، و یا فشار خون شدید همراه است.

عفونت (به عنوان مثال، عفونت های تنفسی) به احتمال زیاد به علت نفریت حاد،

بالینی را می توان به نوع عادی، مانند فشار خون بالا، بیماری کلیه، هیبرید شروع حاد تقسیم شده است.

در واقع، جید "التهاب" یک عفونت باکتریایی یا سوزش "التهاب" نیست. علل آن هنوز نامشخص است، پاتوژنز مواد ایمنی سپرده در گلومرول، منجر به گلومرولی آسیب. باکتریولوژیک به طور مستقیم توسط التهاب ایجاد می شود نیست. بروز جید عفونت باکتریایی است یک رابطه غیر مستقیم.

بنابراین، درمان نفریت معمولا استفاده از آنتی بیوتیک نیست.

لازم به ذکر است که، در داروهای ضد باکتری های مختلف و یا آنتی بیوتیک ها، که بسیاری از آنها نفروتوکسیک هستند. مانند هیدروکسی آنتی بیوتیک گلیکوزیدی (سموم جنتامایسین، استرپتومایسین، کانامایسین، و غیره) سمیت کلیوی بیشتر آشکار بدون علائم مربوطه باید کمتر شود و یا بدون استفاده از آنتی بیوتیک ها. تتراسایکلین، اکسی تتراسایکلین ها، سولفونامیدها، همچنین برخی از سمیت کلیوی داشته باشد. به عبارت دیگر، بیماران کلیه باید استفاده دقیق از آنتی بیوتیک است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: یشم,آنتی بیوتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: